www.alustatalous.fi
  • Alustatalous
  • Tekoälytalous
  • Työkaluja
    • Digtaalisen Alustatalouden Työllisyysvaikutukset PK-sektorissa - Esiselvitys
    • Sanastoa
    • Alustaekosysteemien kehittäminen >
      • Ekosysteemi Teemakartat
    • Alustaliiketoiminnan rakentaminen >
      • Alustaliiketoiminan rakentaminen
      • Visiosta Menestykseen
      • Alustaliiketoiminan perusteet
      • Alustaliiketoiminnan suunnittelu
      • Esimerkkejä virheistä
    • Liiketoimintamalleja >
      • Palveludominoiva Logiikka
      • Dataan perustuva liiketoiminta
      • My Data Operaattori
      • Verkostoliiketoiminta
      • Alustojen kehittäminen
      • Sovelluskehitys käyttäjärajapinnassa
      • Rajapintojen kehittäminen
    • Suunnittelupohjia
  • Valmennukset
    • Valmennukset
    • Etsitkö Osaajaa?
    • Ilmoittaudu Osaajaksi
  • Blogi

Tapahtuma: Tekoäly asiakaskokemuksen kehittämisessä - käytännön sovellutuksia

27/11/2024

Comments

 
Mitä asiakaskokemuksen ammattilaisen pitää tietää tekoälystä nyt?
Elämme uuden aikakauden alkua, jossa jokaisella on mahdollisuus hyödyntää omia tekoälyagenttejaan digitaalisen elämän hallinnassa ja tehostamisessa – niin kuluttajilla, bisnesasiakkailla kuin heitä palvelevilla organisaatioillakin.

CXPA Finlandin tulevassa inspiroivassa live-tilaisuudessa sukellamme tekoälyn tarjoamiin uusiin mahdollisuuksiin asiakaskokemuksen eri osa-alueilla. Tapahtuma tarjoaa mainion tilaisuuden oppia, verkostoitua ja saada oivalluksia siitä, miten tekoäly muuttaa asiakaskokemuksen kenttää juuri nyt. Kuulet myös, kuinka AI mahdollistaa asiakaskokemuksen räätälöinnin ja auttaa organisaatioita vastaamaan muuttuvaan kysyntään.

CXPA Finland järjestää tekoälytapahtuman 17.12.
 Enreachin pääkonttorilla, Helsingissä, yhteistyössä Enreachin, Shiruten, Digiolen ja Prifinan kanssa.

Tilaisuuden esityksiä ei tallenneta – nämä alan tuoreimmat näkymät ja kiinnostavimmat oivallukset ovat tarjolla vain paikan päällä osallistuville. Tämä on tilaisuutesi saada etumatkaa tekoälyn ja asiakaskokemuksen yhdistämisessä!

Tapahtumassa saat ajantasaisen johdannon tekoälyn maailmaan asiakaskokemuksessa. Mitä tarkoittaa Agentic AI ja miten sen eri muodot, kuten koneasiakkaat ja digitaaliset assistentit, muuttavat asiakkaan ja organisaation välistä vuorovaikutusta? Kuulet myös case-esimerkkejä call center -ympäristöistä siitä, miten asiakaspalvelijoiden arkea voidaan tukea tekoälyn avulla. Näet, miten tekoäly auttaa luomaan sujuvampia palvelupolkuja ja tehokkaampaa asiakaspalvelua. Saat myös tutustua innovaatioihin puhuvista tuotteista aina digitaalisiin kaksosiin ja ymmärrät, kuinka ne rikastuttavat asiakaskokemusta ja tarjoavat aivan uudenlaista arvoa asiakkaillesi ja organisaatiollesi.

Puhujat ja teemat:
  • Henna Rundgren, Head of Marketing, People and Culture, Enreach avaa tilaisuuden ja johdattaa meidät keskusteluun asiakaskokemuksesta ja tekoälyn mahdollisuuksista yhdessä Sirte Pihlajan kanssa.
  • Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute pohtii puheenvuorossaan tekoälyn roolia koneasiakkaiden ja digitaalisten assistenttien asiakaskokemuksen näkökulmasta.
  • Jenni Jokiperä, Director, Customer Experience, Enreach jakaa käytännön esimerkkejä tekoälyn mahdollisuuksista call center -ympäristössä ja asiakaspalveluratkaisuissa.
  • Matias Nurmi, Co-Founder & Product Lead, Digiole kertoo tekoälyä hyödyntävistä puhuvista tuotteista ja niiden tarjoamista mahdollisuuksista asiakaskokemuksen parantamiseen.
  • Valto Loikkanen, Co-founder & CXO, Prifina & Senior Advisor, Digiole esittelee Personal AI:ta ja digitaalikaksosten roolia nykyaikaisessa asiakaskokemuksessa.

Esitysten jälkeen järjestettävässä työpajassa pääset luomaan itsellesi omia sisältöjäsi hyödyntävän oman digikaksosen Valto Loikkasen ja muiden fasilitaattorien johdolla, joten muistathan ottaa läppärisi mukaan. Olemme lisäksi varanneet aikaa vapaamuotoiselle keskustelulle networkingin merkeissä heti työpajan jälkeen.

Kerro meille, mitä haluat kysyä tai kuulla teemaan liittyen. Kuulemme myös mielellämme, mitä aiheita teillä on tällä hetkellä omassa fokuksessa ja mistä haluaisitte kuulla lisää tulevissa tapahtumissamme. Lähetä näkemyksesi ja toiveesi ennen tapahtumaa aina auki olevan palautekanavamme kautta: http://fbly.io/cxpafi. Pyrimme käsittelemään mahdollisimman monta osallistujien lähettämää kysymystä puheenvuorojen yhteydessä sekä työpajassa.

Tapahtuman puheenjohtajan tehtävistä vastaa Shiruten toimitusjohtaja ja CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja.

Tilaisuudessa on tarjolla glögiä, virvokkeita ja pientä syötävää.

Tämä maksuton tilaisuus on suunnattu kaikille asiakaskokemuksen kehittämisestä, tekoälyn hyödyntämisestä ja innovaatioiden soveltamisesta kiinnostuneille ammattilaisille. Tule verkostoitumaan, jakamaan näkemyksiä ja luomaan itsellesi digitaalinen kaksonen, joka tuo uutta ulottuvuutta sekä henkilökohtaiseen että organisaation toimintaan.

Älä jää paitsi tilaisuudestasi kuulla alan uusimmat näkymät ja opit siitä, miten tekoälyn avulla voi menestyä asiakaskokemuksen maailmassa. Varmista paikkasi tässä ainutlaatuisessa tapahtumassa ilmoittautumalla heti! Aiheen ajankohtaisuudesta johtuen tilaisuus täyttyy nopeasti, ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Varaamme oikeuden valikoida lopulliset osallistujat tarvittaessa.
Comments

    Blogi

    Julkaisemme alustatalouden edistymisen kannalta hyödyllistä sisältöä ja kirjoituksia alustataloudesta Suomessa ja maailmalla.

    Arkisto

    November 2024
    October 2023
    June 2023
    May 2023
    April 2023
    May 2022
    April 2022
    March 2018
    February 2018
    December 2017
    November 2017
    September 2017

    Kategoriat

    All

    RSS Feed

Sivustosta  |  Etsitkö Osaajaa?  |  Ota Yhteyttä
www.alustatalous.fi - 2025 - Sivuston ylläpito  Digiole Oy
  • Alustatalous
  • Tekoälytalous
  • Työkaluja
    • Digtaalisen Alustatalouden Työllisyysvaikutukset PK-sektorissa - Esiselvitys
    • Sanastoa
    • Alustaekosysteemien kehittäminen >
      • Ekosysteemi Teemakartat
    • Alustaliiketoiminnan rakentaminen >
      • Alustaliiketoiminan rakentaminen
      • Visiosta Menestykseen
      • Alustaliiketoiminan perusteet
      • Alustaliiketoiminnan suunnittelu
      • Esimerkkejä virheistä
    • Liiketoimintamalleja >
      • Palveludominoiva Logiikka
      • Dataan perustuva liiketoiminta
      • My Data Operaattori
      • Verkostoliiketoiminta
      • Alustojen kehittäminen
      • Sovelluskehitys käyttäjärajapinnassa
      • Rajapintojen kehittäminen
    • Suunnittelupohjia
  • Valmennukset
    • Valmennukset
    • Etsitkö Osaajaa?
    • Ilmoittaudu Osaajaksi
  • Blogi